16 lutego 2014

Opowiadanie.

Dodałam stronę pt. "Opowiadanie".

Mam nadzieję, że Wam się ono spodoba. 
Zawsze marzyłam o tym, aby coś stworzyć, chociażby miało to być tylko do użytku własnego.
Jednakże w dobie coraz to lepszego sprzętu jak i możliwości publikacji, postanowiłam zacząć pisać 
nie tylko dla siebie, ale również i dla innych. 

Prolog.
To swoisty wstęp. 
To sen.
Ma on wielkie znaczenie dla bohaterki. 
Wraz z późniejszymi rozdziałami dowiecie się dlaczego.

Postaram się dodawać rozdziały w miarę na bieżąco, chociaż sam blog również musi być
aktualizowany zatem miejsce cierpliwość i wspierajcie mnie.

Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że Twoje zdanie zawsze ma znaczenie, aczkolwiek nie zapominaj o tonie jak i o manierze. Pisz z sensem i sensu się trzymaj. :)